27 Ekim 2013 Pazar

T-shirtlerin üzerlerine nasıl yazı yazılır ? / How to make writing t shirts?

Malzemeler;                                                              Materials;
Bir adet t-shirt                                                           T-Shirt
Maket bıçağı                                                             Utility knife
Freezer paper                                                            Freezer paper
Kumaş boyası                                                            Fabric paint
Ütü                                                                            Iron

Şablonunuzu hazırlayın
Adım 1
Step 1
Make your templet


     Yazıların görünceği yerleri kesin.Maket bıçağı kullanın.
Adım 2
Step 2
You should use utility knife for make your templet.



Şablonu t-shirt e ütüleyin.

Adım 3


Kumaş boyası
Fabric paint

Şablonunuzdaki boşlukları boya ile boyayın.
Adım 4
Step 4
Fill in the blanks on your templet


Bitti :) Var ise ;çocuklarınıza,sevgilinize, hediye olarak yapabilirsiniz
End :) İf you have childeren and girl firend you should make this gift  :)

Thanks :)

Teşekkürler :)



ANNOUNCERMAN


3 yorum:

  1. Gayet güzel tek sorun o dondurulmuş gibi olan kağıt bulursam hemen yapıcağım :)

    YanıtlaSil
  2. süpermişşş :))))))) 'patronus' göndermesini daha çok sevdim;) denemek lazımmm.

    YanıtlaSil