12 Ekim 2013 Cumartesi

Bugün Beyoğlu.../Today Beyoglu.

Evet başlıktada anladığınız gibi bugun İstanbul'un kalbi Beyoğlundaydık.
Çok daha fazla resim altta :) Devamını oku 'ya tıkla.



Bu yerde gezen kuşu sadece goş durduğu için çekmek istedim :) Sizcede çok masum ve şeker değilmi paytak paytak yürüyor :)


İstiklal caddesinin başında olduğumuz an biraz ilerlediğimizde kalabalığın içinde kendimizi bulacağız :)

 İstiklal caddesinin bir klasiği olan tramvay karşınızda.Bugun İstiklal caddesindeki ulaşım için çok kısada olsa kullandık :)
 Daha sonra İstiklal caddesinde ilerliyelim dedik bir kilise gördük girelim bakalım neler neler varmış dedik, kilisenin girişinde bir afiş vardı bıyık çizmişler komik olmuş okuldada öğrencilerin kişilere sakal bıyık çizmesi ile aynı durum oluşmuş :))
 Burasıda demin bahsettiğim kilise gördüğünüz gibi biraz Viyana mimarisine benziyor bence gayet hoş.
(Her türlü dini görüşe saygılıyım yol üstü olduğu için girip sizlerle paylaşmak istedim)
 Caddenin bir klasiği olan sokak sanatçılarını görüyorsunuz.Karedeniz şarkıları söylüyorlar gayet hoş kulağımızın pası silindi doğrusu :)


Daha sonra ilerlediğimizde yine bir kilise gördük girelim dedik ,gezmedik yer kalmasın dedik.

İçeri girdim çok kasvetli bir hava vardı gayet garip çok sessiz...

 Biraz önce ain bittiği için içerisi biraz tütsü kokuyordu ben gayet hoşlanırım tütsü kokusundan biraz ağır ama gayet güzel sizde satın alıp evinizin güzel kokmasını sağlıyabilirsiniz :)
Kiliseden çıktık sokakta gezinirken bir dondurmacı gördüm hemen koştum yanına bunu sizlere göstermem lazımdı çünki bildiğimiz maraş dondurmasını yaklaşık 4 kiloluk dondurmayı oyuncak gibi sallıyordu.

Biraz daha ilerledik turşucular çıktı önümüze envayi çeşit turşu çeşidi vardı karnımızda acıkmadı değil :)


O sokakta ayrıca çok fazla kokoreç çi vardı size önerim taksimde iyi bir kokoreç yiyin tadı gerçekten mükemmel.Ayrıca caddenin girişindeki ıslak hamburgercilerde bir harika !

 Yemeğimizi yedik karnımızı doyurduk ve Çiçek pasajına uğradık bu tarihi yer gerçekten çok güzel kurulan küçük esnaf dükkanları gerçekten mükemmel hava katıyor pasaja.
 Girdiğimizde bu çeşit kurutulmuş balıklardan gördüm şahsen bakarak değilde kokusu geldi burnuma gerçekten çok yoğun kokuyor şahsen tadı nasıl bilmem ama kokusu gayet ağır.
 Biraz daha ilerlediğimde balık dükkanı gördüm biraz farklıydı farkındaysanız balık dükkanı dedim balıkçı değil biraz farklı konserve sıkmalık paket şeklinde satıyorlar üstüne su atılan klasik bizim balıkçı abilerimizden değil :)

Bugun beyoğlundaydık ve gün bu şekilde geçti baktığınız ve okuduğunuz için teşekkürler.
Ha bu arada Bayramınız Mübarek Olsun :)
İyi günler..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder